کفپوش چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟


امروزه استفاده از بسته بندی بیشتر از روش های گرمایشی قدیمی رواج یافته است و به دلیل استفاده بیش از حد از این سیستم گرمایشی، این محصولات در انواع مختلف طراحی و تولید می شوند. پکیج ارت یکی از انواع پکیج های گرمایشی است که جایگزین مناسبی برای سایر سیستم های گرمایشی قدیمی می باشد. امکانات کاربرد این نوع بسته بندی بسیار گسترده است و برای گرم کردن فضاهای بزرگ مانند سالن های ورزشی، بیمارستان ها، مراکز خرید، ساختمان های چند طبقه و ... استفاده می شود.

در ادامه امیدواریم اطلاعات بیشتری در مورد چیستی پک زمینی و نحوه عملکرد آن ارائه دهیم. در ادامه برای تعمیر پکیج با نمایندگی بوتان تهران همراه باشید 


کیسه خاک چیست؟

پکیج کفی نمونه ای از سیستم گرمایش قابل نصب در سیستم گرمایش چند منظوره می باشد که این نوع سیستم به منظور تامین کامل نیازهای گرمایشی منازل، مشاغل، ادارات، کارخانجات و مناطق صنعتی طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد. می رود. این نوع سیستم گرمایشی بسیار کاربردی بوده و دارای ویژگی های فراوانی است و از این رو طرفداران زیادی دارد. برای مثال می توان به ویژگی های آب گرمایشی مصرفی و آب مورد نیاز برای توزیع کننده حرارت اشاره کرد. به عبارت دیگر این دستگاه قادر است همزمان آب را به سیستم گرمایشی بفرستد و در عین حال آب مصرفی را تا زمان نیاز گرم کند. این ویژگی خاص نیاز به تجهیزات گرمایشی را بی نیاز می کند.

انواع قطعه زمین

اکنون که متوجه شدید پکیج زمینی چیست، بد نیست با انواع آن آشنا شوید. این دستگاه های حرارتی در انواع مختلفی به بازار عرضه شده اند که دسته بندی این مدل ها بر اساس نوع سوخت می باشد. مدل های پکیج زمینی از نظر سوخت عبارتند از:

پکیج زمین برقی

پکیج دوگانه سوز که با گاز و گازوئیل کار می کند

بسته سوخت سه گانه که علاوه بر گاز و گازوئیل از برق نیز استفاده می کند.

پکیج استخر

در زیر اطلاعات بیشتری در مورد این بسته ها ارائه می دهیم.

مزایا و معایب پکیج زمین

همانطور که قبلا ذکر شد، پکیج زمینی کاربردهای متنوعی دارد که باعث محبوبیت این سیستم گرمایشی شده است. در زیر برخی از مزایای پکیج زمین را به شما خواهیم گفت.

با استفاده از یک کیت میدانی، می توانید اطمینان حاصل کنید که هر یک از خانه های خود از نظر گرمایش مستقل است.

خبر خوب دیگر برای این نوع پکیج ها امکان ساخت پکیج با گاز، گازوئیل و برق است که می تواند در زمینه های مختلف به شما کمک کند.

وجود سه لایه امنیتی از دیگر مزایای پکیج زمینی است.

سیستم گرمایش پک زمینی نسبت به سایر سیستم های گرمایشی سوخت کمتری مصرف می کند.

بسته های گاز فضای کمتری را نسبت به محفظه های مرکزی موتور اشغال می کنند.

با استفاده از این نوع سیستم گرمایشی نیازی به لوله بزرگ ندارید که این یک مزیت بزرگ است.

در صورت استفاده از این سیستم گرمایشی محیطی گرم و آب گرم مصرفی مداوم خواهید داشت.

بر خلاف سایر پک ها، پک خاک دارای مخزن آب گرم است که از نوسانات دما جلوگیری می کند.

معایب پکیج زیر

پکیج ارت دارای مزایای زیادی است که استفاده از آن ها به کاربر کمک می کند تا گرمایش را به راحتی و راحت تامین کند، اما حتی این نوع سیستم نیز خالی از ایراد نیست. در اینجا برخی از معایب بسته های زمینی را به شما می گوییم:

اصلی ترین ایرادی که می توان برای این نوع پکیج ها ذکر کرد صدا است. بنابراین بهتر است پک زمینی داخل ساختمان نصب نشود.

یکی دیگر از معایب پکیج های زمینی این است که این سیستم ها بزرگ هستند و نسبت به مدل های دیواری فضای بیشتری را اشغال می کنند.

از معایب دیگری که برای پک های خاک می توان به آن اشاره کرد این است که فشار آب در این نوع پک ها به صورت دستی تنظیم می شود و آبگیری آنها به صورت خودکار انجام نمی شود.

سیستم گرمایش از کف چگونه کار می کند؟

روش کار پک کف به این صورت است که سوخت و هوا برای ایجاد شعله وارد محفظه احتراق می شوند. گرمای ناشی از سوختن مواد قابل احتراق در این اتاق به مبدل های حرارتی این دستگاه می رسد و از آنجایی که در این مبدل ها آب وجود دارد دمای آب یک بار بالا می رود ابتدا در لوله های انتقال آب به رادیاتور و سپس به رادیاتور. رادیاتور لوله های آب بردارید.

عملکرد پکیج ارت برقی نیز به همین صورت است، با این تفاوت که گرمایش آب توسط المنت های برقی انجام می شود.




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : وبمستران
تاریخ : یک شنبه 24 تير 1403
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: