معرفی شرکت یونیورسال نوتریشن و مکمل های ورزشی آن

معرفی شرکت یونیورسال نوتریشن و مکمل های ورزشی آن


به گزارش بتادارو، داروخانه آنلاین تبریز، یونیورسال نوتریشن در دوران طلایی بدنسازی تاسیس شد. در آن زمان بود که اولین جایزه سندو اهدا شد و مستندی درباره یک بدنساز جوان اهل اتریش به نام ضربه آهن پخش شد. از آن زمان یونیورسال به یکی از ارکان صنعت بدنسازی و ورزش تبدیل شده است. امروزه ما به جایگاه خود در جامعه وزنه برداری افتخار می کنیم و بسیاری از محصولات شرکت ما در دسترس ورزشکاران سراسر جهان است. برای خرید مکمل بدنسازی با ما همراه باشید.



ریشه های ما به سال 1997 از یک کارخانه کوچک در لیندن، نیوجرسی باز می گردد. یونیورسال امسال توسط یک خانواده سختکوش و پرشور تاسیس شد و همچنان یک شرکت خصوصی و خانوادگی است. ارزش های ما در تمام این مدت تغییر نکرده است و بر اساس آرمان های قدیمی و سنتی است - کلماتی که مردم می توانند به آنها اعتماد کنند.

امروزه، پیشرفته ترین امکانات تولیدی و دفتر مرکزی شرکت ما در نیوبرانزویک، نیوجرسی واقع شده است. با وجود بزرگ بودن این شرکت، ما همچنان در تلاش هستیم تا رشد کنیم و مشتریان خود را از دست ندهیم. ما بیش از 40 سال است که به توسعه تغذیه ورزشی کمک کرده ایم و به عنوان ورزشکار، این برای ما واقعا مهم است.

1977: شرکت یونیورسال تاسیس شد

شرکت یونیورسال، تولید کننده مکمل های ورزشی، در لیندن، نیوجرسی، در دوران طلایی بدنسازی تاسیس شد. پروتئین شیر و تخم مرغ و جگر خشک یکی از اولین محصولات تغذیه ورزشی بود که به بازار آوردیم.

1983: نوآوری

قبل از RTD های امروزی (نوشیدنی های آماده)، یونیورسال شروع به تولید محصولات اصلی نوشیدنی مانند Zero Plus 32، No Carb Plus و Gain On کرد پیام اصلی برای ورزشکاران حرفه ای در Animal Pack، "جدیدترین کیت آموزشی"، اگرچه بسته حیوانات بارها در طول دهه ها کپی شده است. اما همچنان کیفیت اصلی را حفظ کرده است

1986. جنبش های جهانی

همانطور که یونیورسال رشد کرد، مکان لیندن برای شرکت ناکافی بود، بنابراین به یک مرکز بسیار بزرگتر در نیوبرانزویک، نیوجرسی نقل مکان کرد. در آن زمان، محصولاتی مانند Nuclear Muscle Builder از محبوب ترین محصولات تغذیه ای ما بودند. در حالی که لوگوی جهانی تغییر کرده است، زرد در نهایت به رنگ مهمی برای شرکت و برندهای ما تبدیل خواهد شد.

1989. دلبستگی به میراث ما

اولین جشنواره کلاسیک آرنولد شوارتزنگر در کلمبوس اوهایو برگزار می شود. ما در حال توسعه یک لوگوی بصری جدید هستیم که سنت ما را به عنوان یک شرکت بدنسازی و قدرت نیوبرانزویک برجسته می کند. موارد دلخواه فعلی ما عبارتند از Uni-Live، Carbo Plus، 100% Egg Aminos، GH Max و Egg and Milk Protein.

1993: لوگوی مدرن

در سال 1993 دوریان یتس برنده مسابقات مستر المپیا شد و لوئیس فرینو برای آخرین بار روی صحنه رفت. در یونیورسال، ما لوگو را به سبک فعلی آن تغییر دادیم - در دو دهه آینده در سراسر جهان محبوب شد. همانطور که در این آگهی می بینید، برخی از محبوب ترین محصولات ما اکنون در لوگوی جدید نشان داده شده اند، از جمله Amino 1900، BCAA 2000 و Hard Fast.

1997: دانش قدرت است

به اشتراک گذاری دانش و کمک به ایجاد جوامع همیشه یکی از ماموریت های اصلی یونیورسال بوده است. ما مجله Universal Matters را در سال 1997 راه اندازی کردیم. این مجله مقالاتی در مورد ورزش، رژیم غذایی و تغذیه داشت و به رایگان برای طرفداران ما در سراسر جهان ارسال شد. تصویر زیر جلد این مجله در سال 1999 با عکسی از مونیکا برانت است. یکی از شرکت کنندگان در مسابقات بدنسازی که در آن زمان توسط یونیورسال حمایت مالی شد. برای خرید پودر انیمال وی یونیورسال نوتریشن کلیک کنید.



2010: جامعه

در ادامه سنت به اشتراک گذاری دانش و آموزش مصرف کنندگان، در سال 2010 اولین کمپ جهانی بدنسازی (UBC) را برگزار کردیم. تمامی ورزشکاران تمرینی و باتجربه قدرتی می توانند در این اردوی یک روزه رایگان شرکت کنند.

2011: توسعه

تیم یونیورسال در اولین مسابقه بدلکاری هواپیمای ما در المپیک ویژه نیوجرسی شرکت خواهد کرد. ترکیبی از کارمندان یونیورسال، هواداران و ورزشکاران تحت حمایت، بوئینگ 737 46 تنی را از فرودگاه بین‌المللی لیبرتی نیوآرک عبور دادند.

2012: مشارکت

ورزشکاران و کارمندان یونیورسال اولین سفر جاده ای جهانی (URT) از لس آنجلس به لاس وگاس (المپیا) را با یک ون کلاسیک فولکس واگن آغاز کردند. مانند کمپ های یونیورسال و مسابقات یدک کش هواپیما، URT فرصتی برای ما بود تا به طرفداران خود آموزش دهیم، با آنها وقت بگذرانیم، وظیفه خود را در قبال جامعه هواداران انجام دهیم و پیام مثبت یونیورسال را منتشر کنیم.

2015: ارتباط با مردم

امروزه مشارکت مستقیم مصرف کننده در فضای دیجیتال بیش از هر زمان دیگری وجود دارد. در یونیورسال، ما همیشه به ارتباط با مشتریان افتخار کرده‌ایم، و اکنون با طرفداران بیشتری صحبت می‌کنیم، به سؤالات بیشتری پاسخ می‌دهیم و دانش خود را در مقیاس بزرگ‌تری در YouTube، Instagram، Facebook و Twitter به اشتراک می‌گذاریم.

2017: حامی ورزشکار

در یونیورسال، ما همیشه برای تنوع تلاش کرده‌ایم و از مردان و زنان، از جمله ورزشکاران مشهوری مانند مونیکا برانت، حمایت کرده‌ایم. در سال 2017، با حمایت از ورزشکاران قدرتی در سایر رشته‌ها، مانند وزنه‌برداری المپیک، روابط خود را فراتر از دنیای بدنسازی و تناسب اندام گسترش دادیم.

2018-2019: ظاهری جدید

محصولات یونیورسال در بیش از 90 کشور در دسترس هستند. از آنجایی که یک برند اصلی و اصیل هستیم، می دانیم که هرگز نمی توانیم متوقف شویم. بنابراین، از اواخر سال 2018 و در طول سال 2019، ظاهر محصولات خود را به روز کرده و فرمول های جدیدی را به آنها اضافه کرده ایم.

ماموریت ما

در یونیورسال ما به سه چیز اعتقاد داریم. اولاً، دنبال کردن قدرت فقط یک ورزش نیست، بلکه یک روش زندگی است. میل به پیشرفت و قدرت در قلب هر تلاش انسانی قرار دارد. بنابراین، قدرت ساخته شده در ورزشگاه، قدرت ذهن و شخصیت را نشان می دهد. ثانیاً جامعه همیشه قویتر از فرد است. دستیابی به اهداف تناسب اندام ممکن است یک هدف فردی به نظر برسد، اما نباید اینطور باشد. تبادل حمایت، دانش و تجربه بخش مهمی از موفقیت پایدار است. ثالثاً، اگر اینگونه زندگی نکنید، واقعاً نمی توانید از روی تجربه یا شایستگی صحبت کنید. در یونیورسال، ما خودمان ورزشکاران رقابتی هستیم. ما سخت تمرین می کنیم، مراقب رژیم غذایی خود هستیم و از محصولاتی که می فروشیم استفاده می کنیم.

برای ورزشکارانی که به دنبال شیک پروتئین وی هستند.

UltraV Pro منبع عالی و کاملی از اسیدهای آمینه است. هر پیمانه حاوی 21 گرم پروتئین است که از ترکیب خالص و انحصاری پروتئین آب پنیر ما مشتق شده است. یک ماتریس منحصر به فرد متشکل از جدایه های آب پنیر فوق فیلتر شده، هیدرولیز آب پنیر غنی از پپتید و کنسانتره آب پنیر. به لطف حداکثر ارزش بیولوژیکی (BV)، Ultra V Pro فوق فیلتر شده و در کمترین دمای ممکن پردازش می شود تا از تخریب پروتئین جلوگیری شود.

مشخصات طعم دلپذیر

پروتئین آب پنیر پردازش سرد و اولترافیلتراسیون میکرو جریان

منبع پروتئینی بسیار سریع

روش استفاده: 1 تا 2 قاشق از این محصول را با 175-350 میلی لیتر شیر بدون چربی یا نوشیدنی مورد علاقه خود مخلوط کنید. در روزهای تمرین، حداقل دو وعده بخورید. یک وعده در 45 دقیقه پس از تمرین و یک وعده بین وعده های غذایی. در روزهای غیر تمرینی، حداقل یک وعده در روز بین وعده های غذایی میل کنید. برای بهترین نتیجه، از مخلوط کن یا شیکر همه منظوره استفاده کنید.




|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : وبمستران
تاریخ : شنبه 3 شهريور 1403
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: