ابرسیستم های گیمینگ و حس لمس واقعی گیم

 

گرانترین ها و البته بهترین ها

در دوره ای که تجهیزات سخت افزاری با سرعتی باورنکردنی بروز رسانی می شوند و یک مجموعه تنها پس از گذشت چند ماه از عرضه به بازار قدیمی به حساب می آید، دیدن سیستم های گران قیمت نباید چندان عجیب به نظر برسد. به خصوص با در نظر داشتن اینکه در حال حاضر بستر سخت افزاری بسیار مناسبی برای به حداکثر رساندن توان فنی رایانه ها و سیستم گیمینگ و شخصی وجود دارد و همین نکته نیز باعث برداشته شدن هرگونه سقف قیمتی برای این سیستم های می شود.

اما با این وجود احتمالا پس از دیدن گران قیمت ترین سیستم گیمینگ جهان بسیار متعجب خواهید شد. رایانه ای فوق العاده قدرتمند برای به زانو در آوردن هر نوع بار پردازشی و البته قیمتی نجومی.

انواع سیستم های گیمینگ

کنسول بازی از همه جهت برای بازی کردن عالی به نظر می‌رسد اما بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند با کامپیوتر شخصی بازی کنند، به خصوص اگر گیمرها تمایل داشته باشند FPS و MOBA را با موس و کیبورد بازی کنند. سیستم‌های گیمینگ خانگی قدرت فوق العاده‌ای دارند و در صورت نیاز می‌توانید قطعات آن‌ها را به راحتی ارتقا دهید. برای استفاده از پردازنده‌ها و کارت‌های گرافیک انتخاب‌های زیادی وجود دارد، به علاوه این دستگاه‌ها اغلب ارزان تر از لپ تاپ‌های گیمینگ با قدرت کمتر هستند، به شرطی که بتوانید مانیتور با کیفیت تهیه کنید و یا اینکه لازم نباشد کامپیوتررا جا به جا کنید.

پس بیاید باهم این سیستم هارو بررسی کنیم!

مورد اول:

OverclockersUK 8Pack OrionX2 Dual System :1

 

  • قیمت: 44 هزار دلار

کیسی که مشاهده می‌کنید بیش از 1 میلیارد تومان قیمت دارد! حالا چرا اینقدر این کیس گران است؟ کیسی که OverclockersUK ساخته در حقیقت ترکیبی از 2 کامپیوتر در یک کیس است و به همین خاطر قطعات آن دوگانه هستند. یعنی شما 2 پردازنده، 2 مادربرد و البته 3 کارت گرافیک RTX 3090 در اختیار دارید.

این کیس برای گیمینگ و مخصوص بازی نیست ولی با اختلاف فراوان در میان گران ترین سیستم های کامپیوتر و بهترین کامپیوتر گیمینگ جهان در رتبه اول است. کیس OverclockersUK برای تولیدکنندگان محتوا ساخته شده که قصد ضبط و استریم ویدیو با رزولوشن 4K یا 8K را دارند.

2: Aventum X

 

  • قیمت: 24 هزار دلار

Aventum X یک کیس کامپیوتر کاستوم و حرفه‌ای است که توسط شرکت Digital Storm اسمبل شده است. مدل پایه این کیس با قیمت حداقل 4200 دلار با پردازنده Core X برای سیستم مبتنی بر اینتل و 9 هزار دلار نیز با پردازنده Threadripper PRO برای سیستم مبتنی بر AMD هزینه دارد. نسخه AMD در بالاترین پیکربندی خود به 24 هزار دلار می‌رسد.

شما با این پیکربندی 256 گیگابایت رم، 56 ترابایت حافظه (SSD+HDD) و 2 کارت گرافیک RTX 3090 دریافت می‌کنید. با این مقدار حافظه در قویترین سیستم گیمینگ دنیا، می‌توانید 1400 ساعت ویدیو با کیفیت 4K یا 28000 ساعت ویدیو با کیفیت HD در کنار 14 میلیون عکس روی سیستم داشته باشید. این کیس هم جزو گرانترین کیس های اسمبل شده است ولی بیشتر برای استفاده تولیدکنندگان محتوا اسمبل شده است و برای گیمینگ بیش از اندازه قدرتمند است.

در میان بهترین کیس گیمینگ جهان قدرت این محصول کاملا شناخته شده است که اگر بدنبال یک محصول گیمینگ و ایده آل هستید این کیس میتواند گزینه خوبی برای خرید باشد. البته قیمت بالای آن شاید اشخاص بسیاری را از خرید منصرف کند اما خب ارزشش را دارد . موافقید؟

3: Velztorm Lux Custom

 

  • قیمت: 8 هزار دلار

این کیس در مقایسه با کیس‌های قبلی این فهرست کیس های گیمینگ گران در دنیا قرار دارند، ارزان‌تر است ولی باز هم 8 هزار دلار بسیار بسیار زیاد است. این کیس یکی از بهترین سیستم های گیمینگ جهان در سال ۲۰۲۱ است ولی بازهم بیشتر بدرد تولیدکنندگان محتوا می‌خورد و برای گیمرها زیادی قدرتمند است. این یکی از گران قیمت ترین کیس جهان محسوب می‌شود.با خرید این کیس شما پردازنده AMD Ryzen 9 5950X در کنار 128 گیگابایت رم و 10 ترابایت حافظه و همچنین گرافیک Radeon RX 6900XT در اختیار خواهید داشت. کیس همچنین پنل‌های شیشه‌ای دارد تا بتوانید قطعات آن را به رخ بکشید و همچنین نورپردازی RGB و سیستم‌خنک‌کننده مایع هم از دیگر امکانات بهترین کامپیوتر گیمینگ 2021 هستند. بی تردید این کیس از قوی ترین کامپیوتر جهان بشمار میرود که مزایای بسیار آن میتواند دلیل خوبی برای دستیابی به سریع و قوی ترین قطعات روز دنیا باشد که برای زمینه های بسیاری نظیر بازی و تدوین و انیمیشن سازی و… کاربرد داشته است.

CUK Mantis :4

 

  • قیمت: 5 هزار دلار

یکی دیگر از گرانترین کامپیوتر های جهان کیس Mantis از Computer Upgrade King یکی دیگر از گزینه‌هایی است که می‌توان به عنوان بهترین کامپیوتر گیمینگ در سال 2021 از آن یادکرد. کیسی که از پردازنده نسل پنج رایزن 9 و کارت گرافیک RTX 3090 بهره می‌برد و کمتر سیستمی می‌تواند به گرد پای آن برسد. علاوه بر این 64 گیگابایت رم و مجموعا 5 ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD و HDD هم برای شما درنظر گرفته شده است. محفظه کیس نیز جالب توجه است به خصوص برای آن دسته از گیمرهایی که به نورپردازی RGB علاقه‌ دارند. پنل جلویی کیس قادر است با چندین افکت مختلف نورپردازی کند و شیشه حرارت دیده کنار کیس هم علاوه بر اینکه به قطعات داخلی دسترسی می‌دهد به زیبایی کلی کیس هم افزوده است.واضح است که این کیس یکی از بهترین کیس های دنیاست و در لیست ما میدرخشد.

 

منبع: فروشگاه کامپیوتر ماکان پی سی

www.macanpc.com


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : وبمستران
تاریخ : سه شنبه 6 شهريور 1403
فولاد ضد زنگ 430 فریت

ورق استیل بگیر 430  مقاومت خوبی در برابر خوردگی توسط اسید نیتریک، گازهای حاوی گوگرد و بسیاری از اسیدهای آلی و غذایی از خود نشان می دهد.

ورق فولادی 430 یک آلیاژ ضد زنگ است که زیر مجموعه فولاد زنگ نزن فریتی است و دارای خواص مغناطیسی است. به این معنی که این آلیاژ تحت تأثیر میدان مغناطیسی قرار می گیرد و زمانی که نزدیک آهنربا باشد آن را جذب می کند. به همین دلیل ورق استیل 430 با نام ورق استیل در بازار نیز شناخته می شود. این گرید یکی از فلزات سخت نشده است و ترکیبی از خواص مکانیکی، مقاومت در برابر خوردگی خوب و مقاومت در برابر حرارت و اکسیداسیون تا دمای 816 درجه سانتی گراد را ارائه می دهد. از جمله مصارف متداول ورق فولادی 430 می توان به تودوزی و قالب گیری خودرو، اتاقک احتراق کوره، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی، هود و اجاق گاز، سیستم های برودتی و گرمایشی، فاضلاب، اتو بخار و ظروف آشپزخانه اشاره کرد. کاربردهای صنعتی و تجاری این آلیاژ شامل معماری داخلی، تجهیزات مرتبط با اسید نیتریک، پالایشگاه های نفت، سقف و دیوارها و تجهیزات رستوران می باشد.

ترکیب شیمیایی فولاد 430

ASTM A240 استانداردی است که بر اساس آن می توان از ترکیب شیمیایی و خواص مکانیکی آلیاژهای نسوز و مقاوم در برابر خوردگی در ساخت مخازن تحت فشار و مخازن و همچنین سایر کاربردهای عمومی به شکل ورق، صفحه و نوار استفاده کرد انجام شود در فهرست شده اند. با بررسی جداول ذکر شده مشخصات ورق فولادی 430 را نیز نشان می دهد که دقیقا در جدول زیر آمده است.

AMS 5503 استاندارد دیگری است که توسط اعضای انجمن مهندسین خودرو تنظیم شده است و آلیاژهای ضد زنگ را پوشش می دهد که می توانند در صنعت هوافضا استفاده شوند. در این استاندارد AMS 5503 مشابه ورق فولادی 430 است.

همانطور که از جدول بالا مشخص است ورق فولادی 430 در ترکیب شیمیایی خود حاوی نیکل نیست (یا در صورت وجود مقدار آن ناچیز است). این امر پایه این آلیاژ را فریتی می کند و به آن خاصیت مغناطیسی می دهد. در میان عناصر آلیاژی، کروم فریت و نیکل آستنیت است. به همین دلیل آلیاژهای حاوی کروم مانند فولاد 430 دارای خواص مغناطیسی هستند در حالی که آلیاژهای حاوی کروم نیکل مانند گرید 304 دارای خواص غیر مغناطیسی هستند.

خواص مکانیکی ورق فولادی 430

خواص مکانیکی ورق فولادی 430 ارتباط مستقیمی با ترکیب شیمیایی آن دارد. به عنوان مثال، محتوای کربن 0.12٪ این آلیاژ نتیجه کاهش درصد کشیدگی آن در مقایسه با آلیاژهای ضد زنگ کم کربن است. درصد کشیدگی برای ورق فولادی 430 برابر با 22 درصد در 50 میلی متر و برای فولاد ضد زنگ 304 لیتر این میزان برابر با 40 درصد در 50 میلی متر است.

اگر تنش اعمال شده به ورق فولادی 430 بیشتر از حد برگشت پذیری (الاستیک) باشد، تغییر شکل حاصل غیرقابل برگشت (پلاستیک) خواهد بود. با افزایش این تغییر شکل، استحکام فولاد 430 نیز افزایش می یابد و در نتیجه میزان توان به بالاترین حد خود می رسد. به این مقدار نیرو تقسیم بر سطح مقطع اولیه، نیروی کششی می گویند. از طرف دیگر، استحکام تسلیم معادل تنشی است که در آن مقدار تغییر شکل پلاستیک کم است. استحکام کششی و استحکام تسلیم به استحکام مربوط می شود و درصد کشیدگی یا افزایش طول نشان دهنده شکل پذیری ورق فولادی 430 است.

430 خواص فیزیکی ورق های فولادی

یکی از مزایای جدول مواد استفاده کارآمد از چگالی یا جرم حجمی است، به طوری که ضخامت ها و ضخامت های آلیاژ وجود دارد، ما می توانیم به راحتی و در زمان بسیار سریع وزن تقریبی و فنی آن را پیدا کنیم، به عنوان مثال وزن. از یک ورق فولادی 430 به ضخامت 1.5 میلی متر و ابعاد 1×2 متر و عدد 7740 را به عنوان چگالی (به کیلوگرم بر متر مکعب) در نظر بگیرید، حدود 23 کیلوگرم خواهد بود. البته این وزن مطلق نیست و به صورت تقریبی محاسبه می شود. برای تعیین وزن آن ورق فولادی 430 در کارخانه آزمایش می شود.

مقاومت در برابر خوردگی و اکسیداسیون فولاد ضد زنگ 430 است

فولاد 430 مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی ناشی از اسید نیتریک، گازهای حاوی گوگرد و بسیاری از غذاها و نوشیدنی ها نشان می دهد. مقاومت این فولاد در برابر خوردگی ناشی از کاهش کاهش آب است که بر خلاف فولاد آستنیتی که حاوی کروم و نیکل است نرم است. ورق فولادی 430 همچنین دمای 870 درجه سانتیگراد را در شرایط اضطراری و بین 790 تا 815 درجه سانتیگراد را در کاربردهای مداوم حفظ می کند. پوسته هایی که روی این لایه تشکیل می شوند محکم به هم چسبیده اند و با تغییرات ناگهانی دما به راحتی از هم جدا نمی شوند. میزان اکسیداسیون به عواملی مانند شرایط هوا، گرما و سرما و ساختار بستگی دارد و به دلیل متغیر بودن هر یک از این عوامل، اطلاعات ثابتی وجود ندارد که بتوان در همه موارد از آن استفاده کرد. با این حال، به عنوان یک فولاد فریتی، فولاد 430 پس از قرار گرفتن در معرض دمای 400-600 درجه سانتیگراد می تواند خورده شود. این ماده همچنین هنگام استفاده طولانی مدت در دماهای زیر صفر تخریب می شود. در چنین مواردی، ممکن است برای از بین بردن مشکل، ترمیم جراحی لازم باشد.

جوش ورق فولادی 430

جوشکاری فولادهای زنگ نزن فریتی به ویژه ورق های فولادی 430 را می توان با انواع روش های ذوب و محافظ معمولی انجام داد. در فرآیند تولید، الزاماتی برای جلوگیری از شکستگی جوش، به حداقل رساندن ناپیوستگی ها، حفظ دمای پایین و گاهی پیش گرم کردن آلیاژ قبل از تشکیل وجود دارد. لازم به ذکر است که جوش پذیری ورق 430 نسبت به قسمت دیگری از این خانواده یعنی آلیاژ 409 پایین تر است. تفاوت اصلی این دو آلیاژ در محتوای کربن بالا و عدم وجود عناصر تثبیت کننده در ورق فولادی 430 می باشد که یک مرحله عملیات حرارتی آنیلینگ می باشد. پس از جوشکاری برای خواص مقاومت در برابر خوردگی و برای شکل دهی بهینه مورد نیاز است. در صورت نیاز به پرکننده جوش، از پرکننده های AWS E/ER 308L و 430 استفاده می شود.

عملیات حرارتی ورق فولادی 430

فرآیند بازپخت ورق فولادی 430 بدین صورت است که آلیاژ باید در دمای 790 تا 835 درجه سانتیگراد گرم شود سپس دما در کوره به میزان 30 درجه سانتیگراد در ساعت کاهش یافته و در نهایت در هوا خنک می شود. اگر دمای آنیل بیش از 790 درجه سانتیگراد نباشد، در این کار روی یک ورق فلزی نازک، به جای کاهش دما در کوره، می توان قطعات را در هوا خنک کرد. فرآیند آنیلینگ در ورق فولادی 430 تغییر فازی در سازه ایجاد نمی کند و هدف از اجرای آن دستیابی به نرمی کامل و استحکام زیاد می باشد. فرآیند بازپخت یک پوشش حرارتی روی سطوحی ایجاد می کند که برای به دست آوردن حداکثر مقاومت در برابر خوردگی باید برداشته شوند.

پلاستیک ورق فولادی 430

430 ورق فولادی به راحتی قابل نصب و کشیدن است. خواص کششی مشابه فولاد کم کربن است. اگرچه ورق های فولادی 430 در شرایط حذف شده قوی تر هستند، اما برای انجام عملیات آهنگری و ریخته گری نیاز به ابزار قوی تر و کار بیشتر دارند. ورق های فولادی 430 را می توان با استفاده از گرم ترین فرآیندها و روش های آهنگری شکل داد، زیرا این آلیاژ با تمام روش های موجود سازگار است.

ورق استیل 430 به راحتی عمیق کشیده می شود و برای تولید بسیاری از محصولات مانند سینک استفاده می شود. یک تکه از ورق فولادی 430 را می توان بدون شکستن به راحتی به شکل فنجانی در عمق قرار داد. از آنجایی که فولادهای زنگ نزن فریتی عموماً ناهمسانگرد هستند، تشکیل دایره در خاک پس از عملیات کشش انتظار می رود. همچنین میزان سختی کاری ورق فولادی 430 نسبتاً کم است که در ازدیاد طول نسبتا کوتاه آن (در مقایسه با فولادهای زنگ نزن آستنیتی) منعکس می شود. در نتیجه، این آلیاژ برای کاربردهای سازه‌ای کششی مناسب‌تر از صفحات فولادی آستنیتی سری 300 و 200 است.

فرآیند تولید ورق فولادی 430

فولاد 430 نسبت به فولاد 304 شکننده تر است، اما می تواند راحت تر یخ بزند. از طرفی ضریب سختی ورق 430 کمتر از 304 است. در استفاده از این روغن به صورت گرم باید به نقطه ذوب (از 1425 تا 1510 درجه سانتیگراد) توجه شود. همه آلیاژها باید قبل از آهنگری به طور یکنواخت تا دمای 816-1038 درجه سانتیگراد گرم شوند. ورق فلز 430 نیز به راحتی ماشین کاری می شود، اما ابزارهای برش باید بسیار تیز باشند، زیرا کندی ابزار کارایی آن را کاهش می دهد. نیرو باید سبک باشد اما به اندازه کافی عمیق باشد. استفاده از بریکرها، روان کننده ها و خنک کننده ها نیز عملکرد را افزایش می دهد.

کاربرد ورق فولادی 430

ورق فولادی 430 در بسیاری از کاربردهای مربوط به دکوراسیون داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد، به دلیل سطح پرداخت عالی، زیبا و قابل مشاهده، مقاومت در برابر خوردگی و استحکام بیشتر، صرفه اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است. در فولاد 430 از ظروف، لوازم خانگی و روکش‌های آن، روکش‌ها، ماشین‌های ظرفشویی و ماشین‌های لباسشویی، هود و فر، ظروف آشپزی استفاده می‌شود. دکوراسیون و معماری، سقف و سقف، نما و مبلمان رستوران از دیگر کاربردهای تجاری این آلیاژ است. ترکیبی از خواص استحکام به وزن بالا و مقاومت خوب در برابر خوردگی عمومی و موضعی، ارزش اقتصادی نوار فولادی 430 باعث استفاده از این آلیاژ در کاربردهای روزمره شده است.

430 برای ورق فولادی

قیمت ورق فولادی 430 مانند اکثر محصولات متفاوت است و این تغییرات عمدتاً بر اساس میزان عرضه و تقاضا تعیین می شود. اگر عرضه کم باشد، قیمت محصول بالاتر از حد معمول خواهد بود. میزان عرضه و تقاضا بر قیمت ورق فولادی 430 تاثیر می گذارد زیرا فروشندگان این آلیاژ در صورت مشاهده افزایش تقاضا قیمت خود را افزایش می دهند. قوت یا ضعف صنعت، هزینه مواد ساخت، هزینه حمل و نقل و زمانی از سال که در آن قرار داریم از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت این آلیاژها هستند. ساخت ورق فولادی 430 یک فرآیند پیچیده است که نیاز به تجربه و تکنولوژی دارد. این آلیاژ عمدتاً از ضایعات فولاد ساخته می شود. اگر این منابع محدود باشد، قیمت آلیاژ افزایش می یابد. هزینه انرژی نیز تاثیر قابل توجهی بر این موضوع دارد، زیرا فولاد برای ذوب شدن به حرارت بیشتری نیاز دارد. تعطیلات و آب و هوای فصلی می تواند بر تولید فولاد ضد زنگ تأثیر بگذارد. نتیجه این مشکل کارایی حمل و نقل مواد است و می تواند هزینه حمل و نقل را افزایش دهد. تمامی این عوامل به همراه سایر عناصر تعیین کننده قیمت ورق استیل 430 می باشد. برای دریافت آخرین قیمت و بهینه ترین ورق فولادی 430، حصیر نورد سرد در ضخامت 1.5 تا 3 میلی متر، روشن در ضخامت 0.3 تا 3 میلی متر، رول گرم صیقلی در ضخامت 3 تا 12 میلی متر، روکش با ضخامت 0.5 تا 1.5 میلی متر تهیه کنید. و 0.5 و کلاف، ورق، ورق برش و پارچه به صورت طرح گندم در ضخامت 0.6 میلی متر با کارشناسان فروش گروه فاضل تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : وبمستران
تاریخ : دو شنبه 5 شهريور 1403
معرفی شرکت یونیورسال نوتریشن و مکمل های ورزشی آن


به گزارش بتادارو، داروخانه آنلاین تبریز، یونیورسال نوتریشن در دوران طلایی بدنسازی تاسیس شد. در آن زمان بود که اولین جایزه سندو اهدا شد و مستندی درباره یک بدنساز جوان اهل اتریش به نام ضربه آهن پخش شد. از آن زمان یونیورسال به یکی از ارکان صنعت بدنسازی و ورزش تبدیل شده است. امروزه ما به جایگاه خود در جامعه وزنه برداری افتخار می کنیم و بسیاری از محصولات شرکت ما در دسترس ورزشکاران سراسر جهان است. برای خرید مکمل بدنسازی با ما همراه باشید.



ریشه های ما به سال 1997 از یک کارخانه کوچک در لیندن، نیوجرسی باز می گردد. یونیورسال امسال توسط یک خانواده سختکوش و پرشور تاسیس شد و همچنان یک شرکت خصوصی و خانوادگی است. ارزش های ما در تمام این مدت تغییر نکرده است و بر اساس آرمان های قدیمی و سنتی است - کلماتی که مردم می توانند به آنها اعتماد کنند.

امروزه، پیشرفته ترین امکانات تولیدی و دفتر مرکزی شرکت ما در نیوبرانزویک، نیوجرسی واقع شده است. با وجود بزرگ بودن این شرکت، ما همچنان در تلاش هستیم تا رشد کنیم و مشتریان خود را از دست ندهیم. ما بیش از 40 سال است که به توسعه تغذیه ورزشی کمک کرده ایم و به عنوان ورزشکار، این برای ما واقعا مهم است.

1977: شرکت یونیورسال تاسیس شد

شرکت یونیورسال، تولید کننده مکمل های ورزشی، در لیندن، نیوجرسی، در دوران طلایی بدنسازی تاسیس شد. پروتئین شیر و تخم مرغ و جگر خشک یکی از اولین محصولات تغذیه ورزشی بود که به بازار آوردیم.

1983: نوآوری

قبل از RTD های امروزی (نوشیدنی های آماده)، یونیورسال شروع به تولید محصولات اصلی نوشیدنی مانند Zero Plus 32، No Carb Plus و Gain On کرد پیام اصلی برای ورزشکاران حرفه ای در Animal Pack، "جدیدترین کیت آموزشی"، اگرچه بسته حیوانات بارها در طول دهه ها کپی شده است. اما همچنان کیفیت اصلی را حفظ کرده است

1986. جنبش های جهانی

همانطور که یونیورسال رشد کرد، مکان لیندن برای شرکت ناکافی بود، بنابراین به یک مرکز بسیار بزرگتر در نیوبرانزویک، نیوجرسی نقل مکان کرد. در آن زمان، محصولاتی مانند Nuclear Muscle Builder از محبوب ترین محصولات تغذیه ای ما بودند. در حالی که لوگوی جهانی تغییر کرده است، زرد در نهایت به رنگ مهمی برای شرکت و برندهای ما تبدیل خواهد شد.

1989. دلبستگی به میراث ما

اولین جشنواره کلاسیک آرنولد شوارتزنگر در کلمبوس اوهایو برگزار می شود. ما در حال توسعه یک لوگوی بصری جدید هستیم که سنت ما را به عنوان یک شرکت بدنسازی و قدرت نیوبرانزویک برجسته می کند. موارد دلخواه فعلی ما عبارتند از Uni-Live، Carbo Plus، 100% Egg Aminos، GH Max و Egg and Milk Protein.

1993: لوگوی مدرن

در سال 1993 دوریان یتس برنده مسابقات مستر المپیا شد و لوئیس فرینو برای آخرین بار روی صحنه رفت. در یونیورسال، ما لوگو را به سبک فعلی آن تغییر دادیم - در دو دهه آینده در سراسر جهان محبوب شد. همانطور که در این آگهی می بینید، برخی از محبوب ترین محصولات ما اکنون در لوگوی جدید نشان داده شده اند، از جمله Amino 1900، BCAA 2000 و Hard Fast.

1997: دانش قدرت است

به اشتراک گذاری دانش و کمک به ایجاد جوامع همیشه یکی از ماموریت های اصلی یونیورسال بوده است. ما مجله Universal Matters را در سال 1997 راه اندازی کردیم. این مجله مقالاتی در مورد ورزش، رژیم غذایی و تغذیه داشت و به رایگان برای طرفداران ما در سراسر جهان ارسال شد. تصویر زیر جلد این مجله در سال 1999 با عکسی از مونیکا برانت است. یکی از شرکت کنندگان در مسابقات بدنسازی که در آن زمان توسط یونیورسال حمایت مالی شد. برای خرید پودر انیمال وی یونیورسال نوتریشن کلیک کنید.



2010: جامعه

در ادامه سنت به اشتراک گذاری دانش و آموزش مصرف کنندگان، در سال 2010 اولین کمپ جهانی بدنسازی (UBC) را برگزار کردیم. تمامی ورزشکاران تمرینی و باتجربه قدرتی می توانند در این اردوی یک روزه رایگان شرکت کنند.

2011: توسعه

تیم یونیورسال در اولین مسابقه بدلکاری هواپیمای ما در المپیک ویژه نیوجرسی شرکت خواهد کرد. ترکیبی از کارمندان یونیورسال، هواداران و ورزشکاران تحت حمایت، بوئینگ 737 46 تنی را از فرودگاه بین‌المللی لیبرتی نیوآرک عبور دادند.

2012: مشارکت

ورزشکاران و کارمندان یونیورسال اولین سفر جاده ای جهانی (URT) از لس آنجلس به لاس وگاس (المپیا) را با یک ون کلاسیک فولکس واگن آغاز کردند. مانند کمپ های یونیورسال و مسابقات یدک کش هواپیما، URT فرصتی برای ما بود تا به طرفداران خود آموزش دهیم، با آنها وقت بگذرانیم، وظیفه خود را در قبال جامعه هواداران انجام دهیم و پیام مثبت یونیورسال را منتشر کنیم.

2015: ارتباط با مردم

امروزه مشارکت مستقیم مصرف کننده در فضای دیجیتال بیش از هر زمان دیگری وجود دارد. در یونیورسال، ما همیشه به ارتباط با مشتریان افتخار کرده‌ایم، و اکنون با طرفداران بیشتری صحبت می‌کنیم، به سؤالات بیشتری پاسخ می‌دهیم و دانش خود را در مقیاس بزرگ‌تری در YouTube، Instagram، Facebook و Twitter به اشتراک می‌گذاریم.

2017: حامی ورزشکار

در یونیورسال، ما همیشه برای تنوع تلاش کرده‌ایم و از مردان و زنان، از جمله ورزشکاران مشهوری مانند مونیکا برانت، حمایت کرده‌ایم. در سال 2017، با حمایت از ورزشکاران قدرتی در سایر رشته‌ها، مانند وزنه‌برداری المپیک، روابط خود را فراتر از دنیای بدنسازی و تناسب اندام گسترش دادیم.

2018-2019: ظاهری جدید

محصولات یونیورسال در بیش از 90 کشور در دسترس هستند. از آنجایی که یک برند اصلی و اصیل هستیم، می دانیم که هرگز نمی توانیم متوقف شویم. بنابراین، از اواخر سال 2018 و در طول سال 2019، ظاهر محصولات خود را به روز کرده و فرمول های جدیدی را به آنها اضافه کرده ایم.

ماموریت ما

در یونیورسال ما به سه چیز اعتقاد داریم. اولاً، دنبال کردن قدرت فقط یک ورزش نیست، بلکه یک روش زندگی است. میل به پیشرفت و قدرت در قلب هر تلاش انسانی قرار دارد. بنابراین، قدرت ساخته شده در ورزشگاه، قدرت ذهن و شخصیت را نشان می دهد. ثانیاً جامعه همیشه قویتر از فرد است. دستیابی به اهداف تناسب اندام ممکن است یک هدف فردی به نظر برسد، اما نباید اینطور باشد. تبادل حمایت، دانش و تجربه بخش مهمی از موفقیت پایدار است. ثالثاً، اگر اینگونه زندگی نکنید، واقعاً نمی توانید از روی تجربه یا شایستگی صحبت کنید. در یونیورسال، ما خودمان ورزشکاران رقابتی هستیم. ما سخت تمرین می کنیم، مراقب رژیم غذایی خود هستیم و از محصولاتی که می فروشیم استفاده می کنیم.

برای ورزشکارانی که به دنبال شیک پروتئین وی هستند.

UltraV Pro منبع عالی و کاملی از اسیدهای آمینه است. هر پیمانه حاوی 21 گرم پروتئین است که از ترکیب خالص و انحصاری پروتئین آب پنیر ما مشتق شده است. یک ماتریس منحصر به فرد متشکل از جدایه های آب پنیر فوق فیلتر شده، هیدرولیز آب پنیر غنی از پپتید و کنسانتره آب پنیر. به لطف حداکثر ارزش بیولوژیکی (BV)، Ultra V Pro فوق فیلتر شده و در کمترین دمای ممکن پردازش می شود تا از تخریب پروتئین جلوگیری شود.

مشخصات طعم دلپذیر

پروتئین آب پنیر پردازش سرد و اولترافیلتراسیون میکرو جریان

منبع پروتئینی بسیار سریع

روش استفاده: 1 تا 2 قاشق از این محصول را با 175-350 میلی لیتر شیر بدون چربی یا نوشیدنی مورد علاقه خود مخلوط کنید. در روزهای تمرین، حداقل دو وعده بخورید. یک وعده در 45 دقیقه پس از تمرین و یک وعده بین وعده های غذایی. در روزهای غیر تمرینی، حداقل یک وعده در روز بین وعده های غذایی میل کنید. برای بهترین نتیجه، از مخلوط کن یا شیکر همه منظوره استفاده کنید.


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : وبمستران
تاریخ : شنبه 3 شهريور 1403